Powered by Blogger.

Followers

RSS

Ain...

Salam perkenalan,




Kenalkan, nie la Ain.... (lahir tanggal 18 Mei 2010) - Yang Bongsu (bongsu ke?)



Rezeki ...
Hanya itu yg mampu aku ucapkan.
Kita hanya merancang tapi Allah jugak yang menentukan.
Aku mmg frust masa Dr bgtau yg aku mengandung (lagi?).  Ye le, masa tu Adam pun baru 9 bln, kecik lagi.  Aku pun mmg dah nk tutup kilang (al maklumlah .... dah x larat).
Tp lama-kelamaan aku cuba terima dgn hati terbuka.  Alhamdulillah, sepanjang tempoh tu, xde lak masalah besar.

Masa kat labour room, aku mmg takut giler (walaupun bkn yg pertama) sbb pengalaman yg lps2 mmg lah semuanya ade masalah. Alhamdulillah, kali ini senang sgt.  Allah Maha Pengasih dan Penyayang.

Semoga Ain menjadi anak yg solehah. Amin...


  • Digg
  • Del.icio.us
  • StumbleUpon
  • Reddit
  • RSS

0 comments:

Post a Comment