Powered by Blogger.

Followers

RSS

Kalau nak berjaya ....

Assalamualaikum...


Tetiba je terpikir bile la nak kaya.


Kdg2 jeles gak tgk org kaya....
Dahlah kaya bertambah2 kaya lagik - kita nie bila le bole jadik cam diorang.
Aku bknnya nk kaya-raya smpi jadik jutawan, cukuplah sekadar hidup senang - bole besarkan dan bg pelajaran kat anak2 ngn sempurna, bole bayau utang so klu dah xde sok lusa, xde le nak nyusahkan anak2 settlekan utang tok kita (tu pun klu diorang bole tlg settlekan, klu x?).
Dan yg paling penting, bole tolong orang dgn kelebihan yg kita ade.


Klu setakat nk hrpkan gaji tiap2 bln mmg le x cukup.


Tetiba aku ternampak satu iklan 'Jom Buat Duit'... bole caye ke nie?
Lama aku simpan iklan tuh... Pikir punye pikir, x salah kan klu mencuba.
Pas aku g dengau taklimat tu, aku pun wat keputusan join le diorang.
Lagipun produk-produk diorang tlh terbukti keberkesannnya.


Untuk keterangan lanjut, sila layari : .http://uptrend.com.my/uptrend.aspx?name=per_care


Dulu2 bile dengau jek direct selling, mmg le fobia giler. Mmg x penah ade dlm list.
Tp taklimat tu mengubah persepsi aku. Lagipun nie bknnya direct selling atau MLM atau skim cepat kaya.


Kalau kita nak berjaya, kita kena ikut cara orang berjaya.


Sekian. Wassalam.

  • Digg
  • Del.icio.us
  • StumbleUpon
  • Reddit
  • RSS

0 comments:

Post a Comment